Staza "Centar - Trčinoga"

Putanja: Kraljev trg – Rujansak ulica – put za Semegnjevo – Lečića vrh – Tusto brdo – Bijele vode – Trčinoga

Dužina: 7,2 km (u jednom pravcu)
Zahtevnost staze: srednje zahtevna
Uređenost: označena
Površina: asfaltna podloga i prirodna utabana staza

Opis staze: Staza polazi sa Kraljevog trga, dalje prolazi pored pijace i prostire se u nastavku Rujanskom ulicom i asvaltnim putem ka Semegnjevu u dužini od 1600 m do zadnjih kuća na Obudojevici, kada kolskim putem nastavlja dalje pravo, dok asvaltni put skreće desno pod 90 stepeni. Staza se kreće u pravcu Lečića vrha. Nakon 1200 m nailazi se na raskrsnicu gde staza pravo vodi za Trčinogu i Mokru Goru, a levo na jug ka Torniku. Od raskrsnice staza se prostire pašnjakom Tustog brda lagano penjući se ka Međi i Milnkovića kućama. A potom ulazi u mešovitu šumu bor-cer, idući iznad kanjona Crnog Rzava. Po ulasku u čistu cerovu šumu staza se spušta prema kućama. Na raskrsnici u šumi se skreće desno i spušta u pravcu potoka Bjele vode i stiže se tako do predela Trčinoge i istoimenog kupališta, gde se još nalaze turističko-ugostiteljski objekti: „Komšo“ i „Zlatiborska jezera“.
Od centra Zlatibora do mostića na potoku, to jeste do Trčinoge ima 7,2 km, odnosno 2 časa planinarskog hoda.