Broj gostiju na Zlatiboru povećan u odnosu na januar prošle godine
Na Zlatiboru je, prema podacima kojima raspolaže TO Zlatibor, već u prvom mesecu ove godine došlo do povećanja broja gostiju za 3 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Moć destinacije da primi veći broj gostiju je porasla otvaranjem novih ugostiteljskih objekata, a sama destinacija je promenom izgleda centra i otvaranjem atraktivne gondole postala primamljiva kako za stare, tako i za nove goste.
Prethodnog vikenda koji je bio povezan sa praznikom Sretenje kao da su svi putevi vodili do Zlatibora. Raspoloživi smeštajni kapaciteti na ovoj planini bili su popunjeni , kažu u TO Zlatibor, a na pitanje koliko se vodilo računa o preporučenim zdravstvenim merama, direktor Vladimir Živanović je odgovorio:
„Lokalna samouprava je učinila sve što je do nas i svi smo se ponašali odgovorno na ovoj destinaciji. Pored toga, Turistička organizacija je održala i sastanak sa hotelijerima. Imamo informacije da su se poštovale sve bezbednosne mere i preporuke Kriznog štaba, Ministarstva zdravlja i Vade RS .“
Za sam praznik na planini je boravilo oko 30 000 gostiju kojima su na raspolaganju stajali popularni sadržaji kako na samom Zlatiboru tako i oni poput Muzeja „Staro selo“ u Sirogojnu, vodopada u Gostilju, Stopića pećine, crkve brvnare u Jablanici i Dobroselici, ski – centar Tornik i nove atrakcije – zlatiborska gondola. U januaru ove godine je došlo do povećanja broja gostiju za 3 % u odnosu na isti period prošle godine. Moć destinacije da primi veći broj gostiju je porasla otvaranjem novih ugostiteljskih objekata, a sama destinacija je promenom izgleda centra i otvaranjem atraktivne gondole postala primamljiva kako za stare, tako i za nove goste.
„Trenutno nam je u planu da sprovedemo digitalnu on-lajn anketu koja će biti vezana za sajt TO Zlatibor pa ćemo iz prve ruke dobiti željene informacije. Mi ih već i dobijamo jer su radnici Turističke organizacije u stalnom kontaktu sa turistima. Da podsetimo, imamo dva info-centra: jedan je u našoj poslovnoj zgradi, a drugi, koji je otvoren prošle godine u samoj pešačkoj zoni, omogućava da budemo svedoci da nema gosta koji dođe na Zlatibor a da se nije slikao pored jezera i poslao svoju fotografiju na društvene mreže, sa renoviranog Kraljevog trga, pored gondole…“.
Dve velike i poznate manifestacije: Pršutijada i Sabor lovaca, otkazane su zbog epidemiološke situacije, ali su u TO Zlatibor spremni da sa kulturno-zabavnim dešavanjima nastave kada okolnosti dozvole. Promocije se u međuvremenu rade putem interneta i društvenih mreža.
„Ovih dana bi trebalo da malo osvežimo i ažuriramo izgled naše internet prezentacije i sajta TO Zlatibor koji je preveden na četiri strana jezika. Uradili smo nove spotove sa zimskim motivima. Očekuje nas i snimanje kratkih emisija o samom Zlatiboru gde će biti fokus na promociji seoskih turističkih domaćinstava, pošto smo prošle godine radili kratke promotivne filmove o hotelima na Zlatiboru“, najavio je direktor TO Zlatibor.
Bitno je ostati u fokusu turista, ističe Živanović. Gosti , njih oko 98%, ovoga puta su dolazili iz svih krajeva Srbije, a manji procenat ih je bio iz Regiona. Prema interesovanju, tako bi trebalo da ostane i u dolazećim sezonama.
zlatiborpress.rs